wtorek, 17 marca 2015

Tank 1990 - Battle City

Tank jest grą stworzoną przez firmę Namco w 1985. Gra polega na zniszczeniu za pomocą czołgu wszystkich wrogich pojazdów które znajdują się na planszy, oraz obrony "orzełka" który jest naszą bazą. Po zniszczeniu wszystkich czołgów gracz/gracze przechodzą do następnego poziomu. Jeżeli gracz/gracze stracą wszystkie punkty życia, bądź wróg zniszczy orła, następuje koniec gry.


Ulepszenia w grze
W grze występują migające czołgi, które gdy się zestrzeli to pojawi się ulepszanie w losowo wybranym miejscu. W grze istnieje 8 rodzajów ulepszeń:

✦ CZOŁG - dodatkowe życie
✦ GWIAZDA - ulepszenie naszego czołgu
     * 1 gwiazda - szybsze strzelanie i zmiana wyglądu czołgu
     * 2 gwiazda - znów szybsze strzelanie i zmiana wyglądu czołgu
     * 3 gwiazda - zmiana wyglądu i możliwość niszczenia stalowych ścian
✦ GRANAT - niszczy wszystkie wrogie czołgi znajdujące się na planszy
✦ ZEGAR - chwilowo zatrzymuje czas
✦ ŁOPATA - zamienia ściany otaczające orzełka na stalowe na jakiś czas
✦ HEŁM - chwilowa nieśmiertelność
✦ PISTOLET - ulepszenie czołgu do maksymalnego poziomu gwiazd
✦ STATEK - czołg przemieni się w poduszkowca przez co może się poruszać po powierzchni wody

W grze są trzy tryby:
1 Player - w którym gramy żółtym czołgiem i pokonujemy pojazdy przeciwnika, jest to zdecydowanie najtrudniejszy tryb ponieważ trzeba atakować wrogie pojazdy, a jednocześnie kontrolować okolice orzełka.
2 Players - Tryb 2 players sprawia najwięcej przyjemności. Gramy jednocześnie z 2 graczem (1 player żółtym czołgiem a 2 player zielonym). Zazwyczaj 1 osoba jedzie rozwalać wrogie czołgi a druga "pilnuje orzełka".
Konstrukcja - w tym trybie budujemy własną planszę

Wrogowie
MAŁY CZOŁG – najsłabszy czołg w grze, wolno strzela rakietami i wolno jeździ po planszy (100 pkt).
SZYBKI CZOŁG – jest najszybciej poruszającym się czołgiem na planszy, ale nie posiada ulepszonej amunicji. Wygląda zupełnie inaczej niż pozostałe czołgi, z góry jest widziany jako figura prostokątna (200 pkt).
UZBROJONY CZOŁG – jest niemal identyczny do czołgu małego. Różni się jedynie amunicją, w której rakiety padają znacznie szybciej (300 pkt).
PANCERNY CZOŁG – największy czołg w grze, który, ze względu na ochronę karoserii, jest najtrudniejszy do pokonania, ale też bardzo powolny. Posiada 3 warstwy ochronne nadwozia w kolorach: zielonym, brązowym i żółtym. Aby go pokonać, gracz musi trafić w niego 4 razy. Po trzech strzałach, staje się szary (jak każde inne czołgi), a po czwartym strzale – wypada z planszy (400 pkt).

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊


Ach. Jak dawno mnie tu nie było, już zapomniałam jak wygląda mój blog :) W ostatnim czasie dużo rzeczy się działo dobrych i złych nie wiem od czego zacząć. Po pierwsze... Sto lat!!! dla pewnej osoby bliskiej mojemu sercu. Po drugie... Obecnie pisze posta na innym kompie niż zawsze bo mój się zepsuł i czekam aż przyjdą części bym mogła go naprawić. Jakoś nie chce jeszcze nowego sprzętu wole taki jaki mam, ale z czasem będę musiała pomyśleć o czymś nowym. Po trzecie... Zaczyna się robić ciepło na polu, w końcu.... i postanowiłam razem z moją drugą połową zająć się naszym samochodzikiem przejdzie mały lifting. Obecnie... czyszczę lampy tylne i stwierdziłam, że przerwa mi się należy i tak lampy muszą wyschnąć, bo czyściłam je metodą "na nurka" :)

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊
Pozdrawiam Magiczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz